Concurs de lectura en veu alta

La Xarxa educativa de la Selva organitza enguany el  XV Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta, que  se celebrarà a Santa Coloma de Farners el dia 28 de març.

El nostre Institut s’hi ha inscrit per primera vegada, en la categoria de Corsaris (1r cicle d’ESO) i Tropa de Corsaris (2n cicle).

Un alumne en la categoria de Corsaris i un grup de 3 alumnes i un suplent en la Tropa de Corsaris seran els representants del centre.

Per fer-ne la tria, el dia 5 de desembre es farà el concurs del Centre, en el qual participaran 10 alumnes de primer cicle i 12 alumnes de segon cicle. D’entre aquests sortiran els qui participaran al Certamen.

En la festa de Nadal, el 21 de desembre, es farà el lliurament als alumnes guanyadors dels llibres que hauran de llegir el dia 28 a Santa Coloma de Farners.

Finalistes del centre:

• 1r d’ESO: