L’Aula d’Acollida de l’Institut es presenta en un acte institucional de l’Ajuntament de Girona

Els i les estudiants de l’Aula Oberta de l’Institut Santa Eugènia han participat en un acte institucional organitzat per l’Ajuntament de Girona al Centre Cultural de la Mercè.

En aquest acte, desenvolupat sota el lema Ciutadans de Girona, ciutadans del món, l’ajuntament ha donat la benvinguda als 130 alumnes que, aquest curs, estudien a les aules obertes dels centres educatius de la ciutat.

La benvinguda ha anat a càrrec de la regidora de Joventut i Habitatge, Anabel Moya, que ha remarcat la importància de l’educació en el creixement personal.

“L’escola és molt important pel creixement personal. L’educació és un element fonamental per vosaltres, joves, i aquesta educació recordeu que es fa sempre dins i fora de les aules. Nosaltres, i sobretot les vostres educadores i educadors, caminem al vostre costat per ajudar-vos en tot allò que necessiteu”, ha dit la regidora.

Cadascun dels centres educatius s’han presentat a la resta. En el cas de l’Institut, els conductors han estat Umu Bah (tercer d’ESO) i Moriá Celestino (primer).

Finalitzada la recepció, els nois i noies van participar en una activitat de coneixement de les llegendes, i altres trets culturals, de Girona.