Els nois i les noies que cursen l’assignatura de Llatí a quart d’ESO proven l’escriptura sobre pergamí, clau en la cultura clàssica

Els nois i noies que cursen l’assignatura de Llatí a quart d’ESO han provat l’escriptura sobre pergamí, que va transmetre la cultura clàssica.

L’activitat, contextualitzada en la difusió del coneixement, ha consistit que cada alumne ha escollit una frase d’un autor llatí del seu gust i l’ha escrit sobre aquest tipus de material.

En aquest sentit, els estudiants han penjat els treballs a l’aula amb la traducció corresponent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *