Vuit alumnes de dos cicles formatius i dues docents desenvolupen tres reptes sobre alimentació sostenible al Makerfest

La tercera edició del MakerFest, organitzada per ImpulsFP, i celebrada recentment, ha comptat amb la participació de vuit estudiants de l’Institut Santa Eugènia.

En concret, són Nicole ReyesDiego MurilloJoel Bermúdez Samuel Bonett (estudiants del grau mitjà de Preimpressió Digital); i David VélezSandra MartínezMohamed Ben Moussa i Paula Vivas (del grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials).

Aquests alumnes han estat acompanyats per les shakers Sandra Coll i Irene Freixas, professores del departament de Comerç i Màrqueting, que han canalitzat i conduït les inquietuds del grup.

En l’edició d’enguany, hi han participat equips d’entre 6 i 8 persones de 36 centres d’arreu de Catalunya, que competien per donar solució a tres reptes diferents relacionats amb l’alimentació sostenible.

El Makerfest s’ha desenvolupat a través de la metodologia Design Thinking, que consisteix a empatitzardefiniridearprototipar testejar per donar resposta a una problemàtica des del punt de vista de l’usuari o consumidor.

Els equips han participat en línia des dels respectius centres educatius.