La tercera edició del MakerFest, organitzada per ImpulsFP, i celebrada recentment, ha comptat amb la participació de vuit estudiants de l’Institut Santa Eugènia.
En concret, són Nicole Reyes, Diego Murillo, Joel Bermúdez i Samuel Bonett (estudiants del grau mitjà de Preimpressió Digital); i David Vélez, Sandra Martínez, Mohamed Ben Moussa i Paula Vivas (del grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials).
Aquests alumnes han estat acompanyats per les shakers Sandra Coll i Irene Freixas, professores del departament de Comerç i Màrqueting, que han canalitzat i conduït les inquietuds del grup.
En l’edició d’enguany, hi han participat equips d’entre 6 i 8 persones de 36 centres d’arreu de Catalunya, que competien per donar solució a tres reptes diferents relacionats amb l’alimentació sostenible.
El Makerfest s’ha desenvolupat a través de la metodologia Design Thinking, que consisteix a empatitzar, definir, idear, prototipar i testejar per donar resposta a una problemàtica des del punt de vista de l’usuari o consumidor.
Els equips han participat en línia des dels respectius centres educatius.
Comentaris recents