Una història de promoció: Els estudiants del Projecte Rossinyol ja coneixen els mentors

Moriá CelestinoAmara Touray i Mamadou Dia són els alumnes de l’Institut Santa Eugènia de Girona que participen, aquest curs, en el Projecte Rossinyol, una mentoria amb estudiants de la Universitat de Girona (UdG).

El projecte, que té la finalitat d’ajudar a alumnes nouvinguts a conèixer l’entorn més immediat, així també la llengua catalana, s’ha presentat a l’Aula Magna de la UdG.

En aquest acte, amb parlaments del regidor d’Educació, Àdam Bertran, i la vicerectora en funcions de Territori i Compromís Social de la UdG, Sílvia Llach, els nois i les noies han conegut els seus mentors i mentores, que es converteixen en els punts de suports i guiatge.

El treball dels alumnes universitaris és voluntari i es basa en una atenció individual.