Un grup d’alumnes exhibeix la seva formació en el concurs de paletes de Banyoles, que reuneix el sector de la construcció de Girona

Els alumnes Josep Rodrigo, Joan Aumerich, Jorge Garcia i Ernest Cid, alumnes del cicle mitjà d’Obres d’Interior, Decoració i Rehabilitació, han exhibit la seva formació en la trenta-setena edició del concurs de paletes de Banyoles.

La cita, celebrada a la plaça de les Rodes, ha reunit un gran nombre de públic relacionat amb el sector de la construcció de les comarques gironines en ser una oportunitat de veure les noves generacions de professionals.

El repte proposat era la fabricació d’una barana catalana, que es va mantenir en secret fins a l’inici del concurs.

L’activitat ha evidenciat el rellevant futur laboral que tenen oficis com els de paleta, fuster i lampista.

L’organització va premiar els alumnes de l’Institut amb diners en metàl·lic, un trofeu commemoratiu i diversos obsequis.

El departament d’Edificació i Obra Civil dona les gràcies a la Unió d’Empresaris de la Construcció i als organitzadors per promoure aquestes iniciatives motivadores pels alumnes.