Tots els alumnes de l’Institut aproven les PAU i la mitjana de la nota global d’accés a la universitat és superior a la catalana

Tots els alumnes de l’Institut presentats han aprovat les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) i la majoria podran cursar els estudis demanats en primera opció.

En aquesta convocatòria, 30 estudiants de l’Institut han participat ens els exàmens.

La nota mitjana de la fase general ha estat un 6,508 i segueix la mitjana obtinguda a la resta de la demarcació de Girona (6,91) i de Catalunya (6,85).

D’aquesta manera, la mitjana de la nota d’accés dels nois i noies que enguany han cursat alguna de les dues modalitats de segon de Batxillerat que ofereix el centre ha quedat marcada en un 7,401.

Cal destacar que la nota mitjana d’accés dels estudiants dels instituts de les comarques gironines ha estat d’un 7,245. En l’àmit de Catalunya, la nota té un registre de 7,293.

Les proves es van desenvolupar els dies 14, 15, i 16 de juny.

+INFO Gairebé un 97% dels estudiants presentats supera les proves d’accés a la universitat (GENERALITAT DE CATALUNYA)
Més de 3.000 alumnes aproven la selectivitat (EL PUNT AVUI)
Una alumna de l’institut Tossa de Mar aconsegueix la nota més alta de les PAU a Girona amb un 9,9 (DIARI DE GIRONA)