Segon de Màrqueting i Publicitat assisteix a Trafffic, el congrés professional de màrqueting digital

El passat 12 de març, l’alumnat de segon de Màrqueting i Publicitat del nostre institut va tenir la sort de poder gaudir de conferències dels millors professionals del sector del màrqueting digital, en un esdeveniment celebrat a l’auditori de Girona.

L’esdeveniment s’anomena Trafffic, amb tres efes, incloent-hi així les tres paraules usades per anomenar el finançament de les start up: Family, Friends and Fools (família, amics i “esbojarrats” que inverteixen per intuïció). En ell es van tractar temes com els negocis i estratègia digital, neuromarketing, intel·ligència artificial, big data… i el nostre alumnat va poder escoltar experts en disseny, relacions públiques i SEO, organització d’esdeveniments i ciberseguretat, entre d’altres.

L’activitat s’engloba dins el mòdul de projecte en què es treballa tot el que s’ha après durant els dos cursos del cicle, i acosta una mica més el nostre alumnat a la realitat professional del Màrqueting en línia i els negocis d’internet de primer nivell.