Celebració de la diada de Sant Jordi a primer d’ESO

Els alumnes de primer d’ESO han celebrat i commemorat la diada de Sant Jordi, en primer lloc, amb una posada en escena i una entrega de premis, un posterior intercanvi de llibres i, en darrer lloc, uns tallers a les seves aules.
La primera part, s’ha fet a càrrec dels propis alumnes que, de manera voluntària, han preparat discursos, performances i inclús un gag per amenitzar la jornada. Durant aquesta, s’han lloat tan escriptors catalans, com castellans, anglesos i francesos i s’han recordat els motius pels quals celebrem un dia tan bonic com aquest.
A continuació, des del departament de castellà i català s’han entregat premis de la poesia visual i cal·ligrames treballats a classe.
Llavors, han pogut gaudir d’un intercanvi de llibres al pati.
Finalment, amb la col·laboració de tot el professorat, s’han organitzat uns tallers de punts de llibres i de targetes literàries.
La jornada ha estat molt emotiva. Gràcies a tothom que hi ha participat!