Sortides de segon de Batxillerat d’Història i Història de l’Art

L’alumnat de segon de Batxillerat aquest mes d’abril va concloure la darrera part de les sortides de l’àmbit de Socials.

La primera sortida s’havia fet al desembre al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) amb l’objectiu d’apropar a l’alumnat a les peces d’art de l’època medieval fent el recorregut de la selectivitat.

Els i les alumnes varen poder gaudir de les pintures de Sant Climent de Taüll o de la majestat Batlló, entre d’altres. Una experiència inoblidable!

Aquest divendres 19, els mateixos alumnes han tornat a Barcelona per fer un recorregut pel Barri Gòtic. Han començat a Santa Maria del Mar i han acabat a la plaça Sant Jaume. Al llarg del recorregut han anat fent diverses fotografies per participar en el “Concurs de Fotografia amb Patrimoni” de Sant Jordi.

Seguidament, han acabat la jornada al Museu d’Història de Catalunya, on s’ha fet la visita seguint l’itinerari de la selectivitat. L’alumnat s’ha posat a prova fent exercicis de la selectivitat amb les diverses tipologies de fonts de les diferents etapes històriques.

Les dues sortides han estat molt ben aprofitades i s’ha felicitat als i les alumnes pel seu saber fer i saber estar.

Els desitgem molta sort a la selectivitat!!!