Quatre alumnes d’Arts Gràfiques brillen en els reptes de les 24 hores d’Innovació Barcelona, que recupera la modalitat presencial

Els i les estudiants d’Arts Gràfiques Desirée Aranda, Bilal Chergui, Martí Bota i Mahamadou Gumaneh han firmat una participació brillant a les 24 hores d’Innovació Barcelona, una proposta de cocreació de solucions innovadores a reptes de grans empreses.

El professor Eduard Sala ha acompanyat els i les alumnes de l’Institut assumint el rol de shaker,

L’activitat, organitzada per la xarxa ImpulsFP, ha recuperat enguany la modalitat presencial al Design Hub Barcelona.

En total, més de 200 alumnes de manera presencial i 800 més treballant de manera descentralitzada des dels seus centres (School Hubs).”

A les 24 hores d’Innovació Barcelona, els participants afronten un repte llançat per les empreses, cosa que engega un procediment per trobar una solució a través de les fases d’empatia, ideació, prototipatge i presentació del producte o servei desenvolupat.

Cal destacar que els grups de treball estan formats per nois i noies no només de diferents centres sinó també de diverses especialitats, cosa que enriqueix les dinàmiques.

És una proposta molt enriquidora i que potencia el talent creatiu dels estudiants.