Màrqueting i Publicitat presenta un projecte de promoció turística per a joves realitzat amb el Lycée Talensac de Nantes

Els i les alumnes del grau superior de Màrqueting i Publicitat han presentat en línia els projectes de promoció turística per a joves realitzat amb els alumnes del Lycée Talensac de Nantes.

Des de l’inici de curs, s’han dedicat unes hores a la setmana per investigar els interessos del jovent a l’hora de viatjar i s’ha pensat en activitats adreçades a ell per tal de dinamitzar el turisme al Jaciment d’Empúries i Nantes, respectivament.

A més, s’ha generat material publicitari per tal d’arribar al públic objectiu desitjat.

Entre les propostes del nostre alumnat s’hi pot trobar una acampada amb zona chill-out, un escape room i un mapping.

Les llengües utilitzades per fer-ho han estat l’anglès per part dels gironins i el castellà per part dels francesos.

És el primer any que ambdós instituts col·laboren en un projecte internacional i es preveu que ho continuïn fent en els propers cursos acadèmics.

Aquest projecte s’inclou dins d’un de més ambiciós de promoció turística del Jaciment d’Empúries que l’alumnat del cicle treballa sota les directrius del MAC Empúries i Empordà Caterva, el qual forma part de la xarxa InnovaFP.