Vint alumnes de l’Institut Santa Eugènia reben un reconeixement als premis Òmnium Sambori 2024

El passat 14 de maig, 20 alumnes del nostre centre van rebre un reconeixement als premis ÒMNIUM-SAMBORI per haver homenatjat Montserrat Vayreda (l’any 2024 és el centenari del seu naixement) traduint una poesia seva, Clavell Novell, a 20 de les llengües que es parlen al nostre institut.

L’acte va tenir lloc a l’auditori de Santa Coloma de Farners. Va ser una jornada festiva on el nostre alumnat va poder gaudir de tallers, de creativitat, d’art i de cultura i moltes altres activitats.

El Sambori és un projecte basat a incentivar la creació de propostes artístiques i culturals de creació i autoria col·lectives, amb l’objectiu de fomentar l’empoderament cultural, el sentiment de pertinença comunitari i l’ús de la llengua catalana com a eines de transformació social generadores d’oportunitats educatives i en lluita contra la segregació escolar.

Volem agrair a l’organització Òmnium Sambori el reconeixement del premi així com el transport gratuït per arribar-hi.

Des d’aquí la nostra enhorabona a:

1. Pau Madeo, 2n Batxillerat, CATALÀ
  2. Nada Benallah, 3r d’ESO C, ÀRAB
  3. Cristian Obopol 3r d’ESO C, ROMANÈS
  4. Nico Minea, 3r d’ESO C, ROMANÈS
  5. Moria Julieta Munhime, 3r d’ESO A, PORTUGUÈS
  6. Sargun Gill Kaur, 3r d’ESO B, ANGLÈS
  7. Ibtissam Zannouti, 3r d’ESO B, DARIJA
  8. Alishbah Afzaal Ahmed, 3r d’ESO A, URDÚ
  9. Pinxi Chen, 3r d’ESO C, XINÈS
  10. Sarifatu Umukulsum Kane, 3r d’ESO A, FRANCÈS
  11. Valeria Viroborobey, 2n Batxillerat, RUS
  12. Arina, Aula d’acollida, UCRAÏNÈS
  13. Adrià Rueda, 2n Batxillerat, CASTELLÀ
  14. Harmanpreet Singh, 3r d’ESO B, PANJABI
  15. Karen Karima, Aula d’acollida, PERSA
  16. Sara Samri, 3r d’ESO C, EGIPCI
  17. Aicha Benkhelifa, 1r Batxillerat, HOLANDÈS
  18. Nahisetu Conteh Conteh, 1r Batxillerat B, SONINKÉ
  19. Madalina Elena Sandou, 3r d’ESO A, ITALIÀ
  20. Álvaro Escudero, 1r Batxillerat B, LLATÍ

No et perdis el vídeo resum d’aquesta jornada!