Publicitat triomfa a la Catalunya Summit, Houria Teyach i Gurpreet Kaur s’emporten el primer premi i Oriol Fernández, l’accèssit

Les alumnes Houria Teyach i Gurpreet Kaur, de segon curs del cicle de Màrqueting i Publicitat, s’han emportat el primer premi de la segona edició de la Catalunya Summit, celebrada a Vilafranca del Penedès.

Les estudiants han presentat el projecte BBN wedding planners, que organitza casaments marroquins i banjaris.

Houria Teyach i Gurpreet Kaur, que s’han emportat un premi de 500€ i dues entrades a Port Aventura, han demostrat la viabilitat de la iniciativa en una defensa oral de cinc minuts.

En aquest sentit, Oriol Fernández, també alumne del cicle, ha presentat el projecte Nihonski, en funcionament, un punt de venda electrònic de de roba i complements manga basat en el model dropshipping.

El jurat ha valorat la idea amb un accèssit, reconeixement guardonat amb 200€ i una entrada a Port Aventura.

Aquests estudiants han accedit  a la fase final catalana després de superar la territorial de Girona, celebrada  a mitjan abril a l’Institut.