MK i Publicitat, i l’EHTG prototipen un nou producte i inicien la producció d’una campanya d’atracció pels flequers i pastissers

L’alumnat de segon del cicle de grau superior de Màrqueting i Publicitat de l’Institut, i el de primer del cicle de grau mitjà de Forneria, Pastisseria i Confiteria de l’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona (EHTG) estan col·laborant en un projecte interdisciplinari sobre llançament de producte.

El set de març, els estudiants de l’EHTG es van desplaçar a l’institut per portar a terme una «hackathon», basada en la tècnica del «Design thinking» per generar noves idees per tal de prototipar el producte que creuen que atraurà un tàrget jove a les fleques i les pastisseries.

El 17 de març, els noi i les noies de Publicitat han anat a l’Escola d’Hostaleria a presenciar l’elaboració d’aquests prototips, on han aprofitat per generar material audiovisual que servirà per a una posterior campanya de promoció.

Aquest és un dels reptes que els gremis de flequers i pastissers de Girona ha llançat als alumnes per tal d’aconseguir apropar els joves als seus punts de venda.

La presentació final del projecte es farà davant dels clients a principis de maig.

El projecte va començar amb una investigació de mercat per part dels estudiants de primer de Gestió de Vendes i Espais Comercials, també amb la col·laboració dels professionals artesans i el professorat i l’alumnat de l’EHTG.

Els objectius que es plantejaven eren dos:

Augmentar els hàbits de consum dels joves a fleques i pastisseries artesanes.

Despertar l’interès dels joves en l’ofici del sector de la fleca i la pastisseria.

El departament de Comerç i Màrqueting agraeix a Àngel Segarra, Josep Maria Font i Toni Noguera per fer possible un aprenentatge real, més enllà de l’aula.

I a l’Estel Turón, professora de pastisseria, per encomanar-nos la passió i energia positiva i fer possible aquesta experiència d’elaboració i llançament d’un producte.