Llegir ens fa grans: la campanya d’Òmnium Cultural per fomentar la lectura

Des del nostre institut, com a centre receptor de llibres, us volem fer arribar una campanya engegada per Òmnium Cultural per aquest Sant Jordi.

Amb la voluntat de fomentar els hàbits de lectura entre els adolescents, contribuir a la creació de referents en català i donar suport a autors i editorials que aposten per la literatura en català, aquesta entitat sense ànim de lucre organitza la campanya Llegir ens fa grans. Fem créixer les biblioteques escolars, amb el suport del Gremi de Llibreters i el Clúster de Logística de Catalunya.

Del 16 al 23 d’abril es recolliran llibres nous infantils i juvenils en català que s’enviaran a biblioteques escolars d’arreu del país.S’hi pot participar a les llibreries adherides i també a través de la seva web llegirensfagrans.omnium.cat (en aquest cas, fins al dia 30 d’abril).