L’Institut continua la ronda de contactes per vincular empreses dels cicles d’Energia i Aigua, i Instal·lació i Manteniment

L’Institut Santa Eugènia continua la ronda de contactes amb empreses gironines interessades en els alumnes que acaben els estudis de les famílies professionals d’Energia i Aigua, i Instal·lació i Manteniment.

L’objectiu de la reunió ha estat estudiar com donar resposta a les necessitats de cobrir els oficis demandats per les empreses en l’actualitat i en un futur pròxim mitjançant la incorporació d’alumnat que es forma a l’Institut.

S’han repassat les necessitats concretes de les empreses assistents, s’ha constatat l’elevat grau d’encaix dels estudis que impartim amb aquestes i s’han esbossat línies de col·laboració de cara al futur per tal de mirar d’incrementar la demanda de l’alumnat per aquests estudis i la millora i ampliació de les nostres instal·lacions.