L’Aula d’Emprenedoria premiarà els millors projectes empresarials dels alumnes d’ESO, i cicles de grau mitjà i de superior

L’Aula d’Emprenedoria de l’Institut Santa Eugènia de Girona ha convocat la primera edició d’uns premis que volen reconèixer els millors projectes empresarials dels alumnes d’ESO i cicles formatius.

Hi ha tres categories -ESO, cicles formatius de grau mitjà i cicles formatius de grau superior- i, per cadascuna d’elles, quatre modalitats.

• Millor Projecte d’Empresa
  • Millor Pla de Màrqueting
  • Millor Logotip
  • Idea més Original i Innovadora

El concurs té dues fases, una de selectiva i una de final, a desenvolupar a la segona quinzena de maig.

L’Aula d’Emprenedoria publicarà el nom dels guanyadors durant la primera setmana de juny i l’entrega de premis es realitzarà en el transcurs de la segona edició de les Jornades d’Emprenedoria.

Consulteu les bases a través del següent ENLLAÇ