L’alumnat dels PTT d’Instal·lacions i de Construcció, amb perfils relacionats en el món laboral, clou un intercanvi pedagògic

L’alumnat del Pla de Transició al Treball de Muntatges d’Instal·lacions, Electricitat, Aigua i Gas, i el de Construcció de l’Institut ha tancat l’última sessió d’un intercanvi pedagògic a Can Po Vell de Girona.

Ambdós són perfils molt relacionats en el món laboral i han compartit projecte aprofitant les competències professionals que cada àmbit professional pot oferir.

Per una banda, els estudiants de Construcció ha obert regates, col·locat els caixetins i tubs amb guix pel seu posterior acabat remolinat.

I, per l’altra, els d’Instal·lacions ha col·locat tubs, llançat fils i fet la instal·lació elèctrica.

L’objectiu s’ha aconseguit: totes les bombetes s’han encès.