L’alumnat d’Edificació i obra civil complementa la formació amb visites professionals a Cecam i Ferrallats Armangué

Els alumnes de la família professional d’Edificació i obra civil han complementat la seva formació teòrica i pràctica amb visites a les seus de Cecam Ferrallats Armangué, en ambdós casos, a Celrà.

Cecam és un centre dedicat al control de qualitat en processos d’edificació i de producció en diversos camps d’activitat.

Col·labora amb empreses i administracions per garantir la qualitat total en totes les fases d’un projecte.

Ferrallats Armangué és una empresa referent dedicada a l’elaboració i venda a magatzems de construcció, magatzems de ferro i distribuïdors d’armadures d’acer per formigó estructural.