L’alumnat de tercer d’ESO treballa el reportatge, la crònica i l’entrevista, i s’endinsa en l’audiovisual

Els i les alumnes de tercer d’ESO han treballat els gèneres periodístics i s’han endinsat en la creació audiovisual.

En concret, els estudiants han après les qüestions clau del reportatge, la crònica i l’entrevista.

El reportatge és un text informatiu, una notícia ampliada, per la qual cosa es presta més a l’estil literari que la notícia. Generalment, el reportatge parteix de la recreació d’alguna cosa que va ser notícia. Però també de fets que sense ser notícia, en el sentit més estricte del terme, formen part de la vida quotidiana. El reportatge pretén subratllar les circumstàncies i l’ambient que emmarquen un fet.

Caroline LangeChen XiaolingAnna Pérez i Alba Montero han anat més enllà i, del seu reportatge escrit, n’han fet un vídeo reportatge, que el podeu veure en el nostre compte d’Instagram (@i_santaeugenia).