La Universitat de Girona forma els alumnes de primer de Batxillerat en fonts d’informació per a optimitzar el Treball de Recerca

La Universitat de Girona (UdG) ha impartit una sessió formativa als alumnes de primer de Batxillerat en fonts d’informació pel Treball de Recerca (TR).

La formació dels estudiants de la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials s’ha realitzat en la biblioteca del campus del Barri Vell.

En canvi, la biblioteca del campus de Montilivi ha acollit els de la modalitat científica i tecnològica.

En ambdós casos, els documentalistes han donat orientacions i pautes per a desenvolupar el projecte d’investigació.

En aquest sentit, en un món saturat d’informació, la cerca i selecció de les fonts d’informació amb criteri són la base per a construir el coneixement.