La ràdio es converteix en una eina per a treballar i millorar la competència en català en l’alumnat de segon d’ESO

Els i les alumnes de segon d’ESO han utilitzat la ràdio per a treballar i millorar la competència en català.

Durant el primer trimestre del curs, han desenvolupat un projecte d’adequació al mitjà, de registretècnica ben específics i, a vegades, complexos d’articular.

D’aquesta manera, l’alumnat s’ha ocupat de les diferents tasques pròpies de la ràdio: redacció, guions tècnics i literaris, selecció musical i d’efectes sonors, locució i edició.

L’activitat ha estat dirigida per les artistes Mercè Vila Godoy i Gloria Sirvent Cortés, i la col·laboració amb ConArte pel desenvolupament del projecte d’Escoles Planters.