Gestió de Vendes dissenya estratègies per a promoure la cursa de muntanya dels Bombers amb Causa a Ribes de Freser

L’alumnat del cicle formatiu de Gestió de Vendes de l’Institut s’ha posat al servei de l’equip de voluntaris de Bombers amb Causa per a promoure la cursa de muntanya solidària que se celebrarà a Ribes de Freser el 28 i 29 de maig.

En Miquel i la Manoli, bombers de professió i voluntaris de l’entitat, han llançat el repte a l’alumnat d’aconseguir augmentar les inscripcions, la recaptació de les quals es destina íntegrament al fons de recerca de l’Hospital Sant Joan de Déu per infants en risc.

Els estudiants han desenvolupat estratègies de visualització i persuasió, i de millora del posicionament de Bombers amb Causa; així com elaborar material de comunicació que dinamitzi la campanya.

Enguany, la competició introdueix una cursa infantil inclusiva.

L’equip docent agraeix a l’entitat la confiança donada als alumnes i també l’oportunitat de poder participar en una causa tan especial.