Els «químics» de l’Institut experimenten i es deixen sorprendre en els laboratoris dels EQ Days a la Universitat de Girona

Un grup d’alumnes de l’Institut han participat en una sessió dels EQ Days de la Universitat de Girona (UdG), unes jornades de promoció científica organitzades pel Departament d’Enginyeria Química de l’Escola Politècnica Superior.

En concret, els alumnes de l’itinerari científic-tecnològic de quart d’ESO, i els de  primer i segon de Batxillerat que cursen l’assignatura de Química.

Els i les estudiants han rebut informació sobre els estudis d’Enginyeria Química i han realitzat tallers de fabricació de productes, tractament d’efluents contaminants i anàlisi química per a la indústria.