Els estudiants de segon d’ESO expressen pensaments i sentiments amb el cos en un taller de dansa d’Escoles Planter

L’alumnat de segon d’ESO de l’Institut ha desenvolupat la creativitat, la personalitat de moviment, l’expressivitat i l’experiència de viure els pensaments i els sentiments amb el cos; així com afavorir la connexió entre pensamentacció emoció.

D’aquesta manera, han descobert que tenen un cos capaç de connectar les emocions i l’estat físic amb el moviment.

L’activitat, dins el projecte Escoles Planter, ha anat a càrrec de la ballarina, coreògrafa i professora Neus Masó, col·laboradora de les artistes Mercè Vila i Glòria Sirvent.

El taller s’ha dut a terme a les instal·lacions de l‘Espai Cívic Can Gibert del Pla i a l’Espai Jove Güell.

Televisió de Girona s’ha fet ressò d’aquesta activitat en els espais informatius (a partir del minut 15:50)  NOTÍCIES MIGDIA 13 DE GENER DE 2022