Els alumnes de primer de Batxillerat reben una lliçó de producció fabril a càrrec de la direcció de Mitsa

Els alumnes de primer de Batxillerat de l’Institut que cursen les assignatures d’EconomiaEconomia de l’Empresa i Estada a l’Empresa han visitat les instal·lacions de la tèxtil Mitsa, situada a Tortellà (Garrotxa).

Mitsa és una empresa familiar que, actualment, és líder en punts laminats per a la protecció del llit exporta a diversos països, principalment els Estats Units.

Els estudiants han estat rebuts per Joan Curós, soci fundador, que ha explicat el procés productiu, des de l’obtenció del fil a partir de la fusta i fins el producte acabat.

Anna Curós, directora de compres, i la responsable de qualitat, Mònica Gassiot, i Ferran Curós, màxim responsable de logística, també han acompanyat els estudiants.

Aquesta visita s’ha portat a terme gràcies a la patronal gironina FOEG i la Diputació de Girona.