El segon de Gestió de Vendes, immersos en un projecte de Logística, visita Frit Ravich, a Maçanet de la Selva

Els estudiants de segon curs del cicle formatiu de Gestió de Vendes i Espais Comercials, que estan treballant un projecte de Logística, han visitat l’empresa Frit Ravich, a Maçanet de la Selva.

Els i les alumnes han conegut el funcionament dels tres grans sectors de les instal·lacions:

• El magatzem XL.- una plataforma de distribució amb més de 20.000 metres quadrats i 4.000 referències gestionades amb sistemes d’emmagatzematge com el Miniload i el Shuttle. Treballa amb l’operativa pick to light i pick to voice.
  • El magatzem FR2.- on es fa la recepció de matèries primeres procedents de proveïdors de 23 països, cosa que implica una complexitat logística.
  • Producció.- on té lloc l’organització de la producció de les referències pròpies.

Els responsables de les citades àrees han explicat els mètodes de treball i han resolt els dubtes de l’alumnat.