El professor i dramaturg Josep Gispert assaja la «Real Tragèdia Militar Catalana» en un curs de teatre amb docents i alumnes

Des del mes de setembre, cada dilluns, Josep Gispert i Vilaseca, professor de l’Institut, i actor i dramaturg, dirigeix un curs de teatre a les instal·lacions del centre.

El cos d’actors està format per docents, i alguns que ho van ser, i alumnes de l’Institut acompanyats d’altres centres de secundària de Girona.

L’obra que assajant és «Real Tragèdia Militar Catalana», ambientada als inicis de la Guerra Civil Espanyola, escrita també per Josep Gispert i que aviat es representarà al Centre Cultural La Mercè de Girona.

A través del treball teatral, es desenvolupen capacitats cognitives, socials, ètiques, emocionals, físiques i comunicatives, fomentant la creativitat, els valors, l’autoestima i la inclusió mitjançant un procés pràctic, vivencial i compartit.