El grup de tercer d’ESO estrena «El que callem», resultat del treball del programa Escoles Planter, en el Teatre Municipal de Girona

Els i les alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Santa Eugènia han estrenat «El que callem» en el Teatre Municipal de Girona.

L’obra és el resultat del treball fet durant dos anys dins del programa Escoles Planter, de ConArte Internacional, amb la col·laboració d’artistes de dansa, circ i teatre).

La representació d’«El que callem» ha estat molt ben valorada entre el públic assistent.

Escoles Planter s’ha desenvolupat des de les matèries de Català (el curs passat) i Educació Física (aquest curs).

L’objectiu ha sigut el d’apropar als alumnes a les arts escèniques i la cultura en general des de l’educació i tenir l’oportunitat de viure una gran experiència.

ConArte Internacional dedica la seva tasca a l’educació i participació de nens, nenes i joves a través de les arts i la cultura.