El grup de primer de Vendes dissenya unes campanyes de màrqueting per a visibilitzar la tasca social de Nou Sol i Azahara de Salt

L’alumnat de primer del cicle de Gestió de Vendes i Espais Comercials de l’Institut ha visitat les entitats Nou Sol i Azahara a la Factoria Coma Cros de Salt per a rebre el brífing del darrer projecte del curs.

Les dues entitats han explicat els objectius que persegueixen, els projectes que realitzen i les necessitats que tenen actualment.

Nou Sol és una entitat que atén a col·lectius en situació de vulnerabilitat, marginació o exclusió social. És independent, sense ànim de lucre, intercultural i feminista.

Azahara és una entitat que treballa pel foment de l’emprenedoria social, entre col·lectius d’origen divers. Els seus projectes estan vinculats sobretot a l’educació, la cultura, la inclusió i la cooperació al desenvolupament.

L’alumnat dissenyarà una campanya de màrqueting per ajudar-los a donar visibilitat als seus projectes, despertar sensibilitat social i arribar al tàrget adequat.