El disseny gràfic, el Big Data i la promoció del comerç local són els protagonistes de la sisena edició de la jornada Comàrqueting, organitzada pels alumnes de segon curs de Gestió de Vendes i Espais Comercials i que se celebra demà, dijous 5 de maig, a la tarda a les instal·lacions de l’Institut Santa Eugènia.
Hi participen quatre experts que intervenen en format ponència i posterior col·loqui amb els assistents.
⇒ ANAÏS CALABUIG. Ha estudiat publicitat i relacions públiques a la Universitat Pompeu Fabra. Ha treballat tant per empreses privades i agències de publicitat com per ajuntaments (Palafrugell, Salt, Cervera…) en els àmbits del disseny gràfic i l’assessorament en comunicació i branding. Desenvoluparà la ponència El disseny gràfic i l’emprenedoria: una eina clau.
⇒ CARLES RIBOT. Emprenedor, fundador i director creatiu de Safareig Creatiu. Un cop llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat de Girona, i després de passar per diferents estudis de comunicació, va prendre la decisió d’emprendre un camí propi. Seduït per la creativitat i la capacitat d’entendre i explicar històries, lidera, des de l’any 2006, l’estudi de disseny gràfic Safareig. Com vendre a través del disseny és el títol de la seva intervenció.
⇒ LLUÏSA MARTÍNEZ. És una consultora especialitzada en processos de transformació de les organitzacions, en un entorn cada cop més competitiu, digital i canviant, que ajuda en la consecució dels seus objectius de reducció de costos i creació/creixement dels seus negocis mitjançant l’ús de metodologies, la tecnologia i les persones. Lluïsa Martínez defensarà la ponència Big Data aplicat en el màrqueting.
⇒ EVA CABRERA. Actualment, és cap de màrqueting de Peacock sabateries. Va estudiar administració d’empreses i va començar a treballar a l’empresa familiar. Disset anys més tard, va descobrir la seva vocació de gerent de centres comercials urbans, es va especialitzar a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i va exercir durant 18 anys. Va impulsar l’associació Professionals dels Eixos Urbans de Catalunya (PEUC), en la qual ara exerceix la vicepresidència. A més a més, forma part de l’Associació Espanyola per la Gerència dels Centres Urbans (AGECU) i continua especialitzant-se en màrqueting en diferents universitats. Campanyes de promoció del comerç local és el títol de la seva ponència.
Comentaris recents