El disseny gràfic, el Big Data i la promoció del comerç local protagonitzen la sisena edició del Comàrqueting

El disseny gràfic, el Big Data i la promoció del comerç local són els protagonistes de la sisena edició de la jornada Comàrqueting, organitzada pels alumnes de segon curs de Gestió de Vendes i Espais Comercials i que se celebra demà, dijous 5 de maig, a la tarda a les instal·lacions de l’Institut Santa Eugènia.

Hi participen quatre experts que intervenen en format ponència i posterior col·loqui amb els assistents.

ANAÏS CALABUIG. Ha estudiat publicitat i relacions públiques a la Universitat Pompeu Fabra. Ha treballat tant per empreses privades i agències de publicitat com per ajuntaments (Palafrugell, Salt, Cervera…) en els àmbits del disseny gràfic i l’assessorament en comunicació i branding. Desenvoluparà la ponència El disseny gràfic i l’emprenedoria: una eina clau.

CARLES RIBOT. Emprenedor, fundador i director creatiu de Safareig Creatiu. Un cop llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat de Girona, i després de passar per diferents estudis de comunicació, va prendre la decisió d’emprendre un camí propi. Seduït per la creativitat i la capacitat d’entendre i explicar històries, lidera, des de l’any 2006, l’estudi de disseny gràfic Safareig. Com vendre a través del disseny és el títol de la seva intervenció.

LLUÏSA MARTÍNEZ. És una consultora especialitzada en processos de transformació de les organitzacions, en un entorn cada cop més competitiu, digital i canviant, que ajuda en la consecució dels seus objectius de reducció de costos i creació/creixement dels seus negocis mitjançant l’ús de metodologies, la tecnologia i les persones. Lluïsa Martínez defensarà la ponència Big Data aplicat en el màrqueting.

EVA CABRERA. Actualment, és cap de màrqueting de Peacock sabateries. Va estudiar administració d’empreses i va  començar a treballar a l’empresa familiar. Disset anys més tard, va descobrir la seva vocació de gerent de centres comercials urbans, es va especialitzar a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i va exercir durant 18 anys. Va impulsar l’associació Professionals dels Eixos Urbans de Catalunya (PEUC), en la qual ara exerceix la vicepresidència. A més a més, forma part de l’Associació Espanyola per la Gerència dels Centres Urbans (AGECU) i continua especialitzant-se en màrqueting en diferents universitats. Campanyes de promoció del comerç local és el títol de la seva ponència.