El Comàrqueting posa sobre la taula els pros i contres de l’emprenedoria, i la necessitat de conèixer el què demana el mercat

L’edició d’enguany del Comàrqueting ha posat sobre la taula els pros i contres de l’emprenedoria, i la necessitat de conèixer el què demana el mercat

L’esdeveniment, que ha arribat a la setena convocatòria, ha comptat amb la presència de Gerard Ruiz (Cocktail Time) i Elisa Teixidor (personal shopper), que han captat l’atenció dels assistents amb diverses vivències sobre els seus projectes i les tècniques de màrqueting.

L’alumnat de segon curs del cicle formatiu de grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials han organitzat i coordinat la jornada en el marc d’un projecte fet a l’aula.

L’objectiu ha estat crear un esdeveniment de comerç i màrqueting que beneficiés a tots aquells interessats, al mateix temps que permetés als alumnes i al públic assistent aplicar els seus coneixements i habilitats en un context real.

En aquest sentit, el Comàrqueting és una oportunitat adequada perquè els alumnes col·laborin amb emprenedors del sector.

A més a més, la col·laboració amb ells ha permès una major comprensió de les necessitats del mercat i una millor integració dels alumnes en el món laboral.

L’organització agraeix a totes les persones que han col·laborat en el bon funcionament de la jornada i la participació del director de l’Institut, Francesc Martí, i del cap d’estudis d’FP, Eladi Nicolás.