Diversos grups de Comerç i Màrqueting coneixen com funciona el model transversal de l’Oficina d’Atenció Ciutadana

Dos grups del cicle formatiu de grau mitjà d‘Activitats Comercials i un del grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials i un altre de Màrqueting i Publicitat han visitat, en sessions diferenciades, l‘Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i altres espais de la seu de la Generalitat de Catalunya a Girona.

Només arribar, els responsables han explicat el funcionament de l’oficina, i de l’arxiu, a l’auditori Josep Irla.

Seguidament, han fet un recorregut per la oficina i han pogut veure com es realitza el servei d’atenció al ciutadà sota un model transversal, matèria que els i les estudiants han de conèixer si es volen dedicar a la professió.

També han visitat les modernes instal·lacions de l’arxiu i el sistema que s’aplica per tenir la documentació ben custodiada sota estrictes normes de seguretat i control.

La visita també ah servit per a conèixer l’entorn patrimonial de l’edifici, en què destaquen la farmàcia de l’antic Hospital de Santa Caterina i el Pati de les Magnòlies.