El Visita’ns, amb excel·lent acollida, engega el programa de presentacions de l’oferta acadèmica de l’Institut pel pròxim curs

Més de 400 estudiants gironins que enguany estudien quart d’ESO han visitat els tallers dels cicles formatius de l’Institut Santa Eugènia en la primera jornada Visita’ns.

Els alumnes han vingut de sis centres educatius de les comarques del Gironès i el Pla de l’Estany i s’han mostrat interessats en conèixer de primera mà l’oferta formativa en Formació Professional (FP).

La jornada ha arrencat a les nou del matí amb la rebuda dels participants i una presentació a càrrec de la cap d’estudis d’ESO, Macarena Calle, i el cap d’estudis de Formació Professional (FP), Eladi Nicolás, a la sala polivalent.

Posteriorment, els estudiants, distribuïts en grups, han anat visitant els tallers a partir d’un recorregut marcat. En tot moment han anat acompanyats i guiats. En franges de deu minuts, han visitat els tallers d’Obres, Clima, Comerç, Impressió, Preimpressió, Electricitat i Mecànic.

Mentre els alumnes visitants observaven el funcionament dels tallers, l‘activitat acadèmica no s’ha aturat per tal que els estudiants puguessin observar de primera mà com es desenvolupaven les classes.

La jornada s’ha distribuït en dos torns perquè les classes es fessin amb normalitat i no hi hagués massa alumnes concentrats en un espai reduït. El primer ha estat fins a les 10.55 i, el següent, de les 12:05 a les 13:25 h.

L’Institut també ha programat unes xerrades en una desena de centres educatius per tal d’explicar aquesta oferta formativa postobligatòria.