Els alumnes i els professors de la família d’Energia i Aigua visiten el recinte i coneixen els processos de la potabilitzadora de Montfullà

Els alumnes de primer de Desenvolupament de projectes d’instal·lacions tèrmiques i de fluids, i de segon d’Eficiència energètica i energia solar tèrmica han visitat la potabilitzadora de Montfullà, en el terme municipal de Bescanó.

Aquesta instal·lació és d’una gran importància perquè abasteix d’aigua potable a Girona, Salt i Sarrià, així com una gran part de la Costa Brava.

Els responsables han ensenyat i explicat les diferents instal·lacions i els processos

L’alumnat i professorat acompanyant ha visitat els processos de floculació, filtres de sorra i carbó activat, i la sala de bombeig de l’aigua als dipòsits de distribució, que fan de l’aigua de Girona una de les de millor qualitat.

Per finalitzar la visita, han accedit a la sala de control on es controla tot el procés i dels diferents dipòsits d’abastament de la ciutat de Girona.