Alumnat de tots els cursos d’ESO i de primer de BAT ensenyen la seva actitud i aptitud a la novena fira Ciència en equip de Girona

Alumnes de tots els cursos d’ESO i de primer de Batxillerat han participat en la novena edició de la fira Ciència en equip, organitzada pel Servei Educatiu del Gironès del Departament d’Educació a les places de l’Hospital, de Pompeu Fabra i dels Manaies, i també al Pati de les Magnòlies de Girona.

Acompanyats de professors i professores, els i les estudiants han ensenyat pràctiques i experiments treballats a classe.

A tall d’exemple, han explicat com fer hologrames, un rellotge de sol, imatges en 3D a partir de dibuixos, reaccions químiques sorprenents amb tinta invisible o  escriptura elèctrica, l’efecte d’algunes drogues sobre el sistema nerviós i, fins i tot, com fer un deliciós mató.

El bon dia i una gran afluència de persones han acompanyat l’èxit d’aquesta convocatòria.

Els alumnes s’ho han passat molt bé explicant i compartint les seves experiències amb tots els que han passat per l’estand de l’Institut.