Activitats Comercials pren nota de la dinamització ambiental del Radical Market, un esdeveniment de venda amb grans descomptes

L’alumnat del cicle formatiu de grau mitjà d’Activitats Comercials ha visitat el Radical Market, un esdeveniment de venda amb grans descomptes, a Fira de Girona.

La visita ha tingut el mòdul de Dinamització del Punt de Venda com a marc acadèmic referencial.

Els i les estudiants han anotat i valorat les característiques d’un recinte firal i un esdeveniment que indica la pròxima finalització del temps de rebaixes.

Entre d’altres, els alumnes s’han fixat, entre d’altres, en la música, la senyalització interior, l‘organització lògica dels expositors, els cartells publicitaris o la temperatura del recinte, factors que entren en joc en el moment de planificar la fira.

En aquest sentit, també han analitzat els estands, estudiant el nom comercial, el logotip, el tipus d’assortiment, la publicitat directa i el públic objectiu al qual s’adrecen.