Els alumnes de Publicitat desafien l’enginy en un «escape room» urbà sobre Dalí pels carrers del Barri Vell de Girona

Els alumnes de segon de Màrqueting Publicitat han participat en l’«escape room» urbà El secret de Dalí, una activitat d’enginy i cooperació grupal que s’ha desenvolupat pels carrers del Barri Vell de Girona.

En l’activitat, promoguda per Xplore Girona, els alumnes s’han dividit en dos grups i, acompanyats dels docents, han desenvolupat un recorregut que avançava a mesura que anaven resolent uns enigmes.

D’aquesta manera, els alumnes han treballat la cohesió grupal i les relacions interpersonals.

Acabada l’activitat, els alumnes i el professorat han intercanviat impressions amb els responsables d’Xplore des del punt de vista de proposta d’oci que converteix la ciutat, i els seus habitants, en un gran escenari.

Tant els alumnes com l’equip docent han valorat molt positivament l’activitat, que forma part del primer projecte del curs, sobre la construcció d’equips de treball, que el cicle desenvolupa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *