La Jornada de Portes Obertes supera expectatives

Amb gairebé 300 assistents el passat dia 16 d’abril, l’Institut Santa Eugènia va obrir les seves portes per acollir un esdeveniment excepcional: la jornada de portes obertes destinades a promocionar el batxillerat i els cicles formatius de grau mitjà i superior. L’esdeveniment va ser un èxit rotund, evidenciant un gran interès per part del públic en les opcions educatives que ofereix l’institut.

Volem destacar d’aquesta jornada va ser la participació activa dels alumnes de grau superior de màrqueting i publicitat, que van organitzar i coordinar l’esdeveniment de manera impecable. Junt amb la participació dels ponents Francesc Martí, director del centre; Eladi Nicolas, cap d’estudis; i Meritxell Nicolau, secretària del centre; els quals van explicar què s’ofereix en un entorn d’estudis postobligatoris mitjançant una formació enfocada en cada àmbit educatiu, compartint valors en cada un dels estudis com són la inclusió, orientació i compromís.

Els assistents van tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà les instal·lacions de l’institut, interactuar amb els professors, així com informar-se sobre les diferents opcions acadèmiques i futures perspectives professionals.

Des del centre es vol agrair a tots els assistents a la jornada la seva participació i la col·laboració ajudant a crear un ambient animat i acollidor. La jornada de portes obertes de l’Institut Santa Eugènia va demostrar ser una experiència enriquidora per a tots els qui van participar-hi, consolidant la reputació de l’institut com a referent en l’educació de qualitat i la preparació pel futur professional de l’alumnat.