Estudiants en la història

alumnesmoltantiga Estudiants de finals del segle XIX

Aquesta és la foto més antiga que s’ha trobat als arxius de l’Institut i representa un grup d’estudiants vestits a la manera castellana, al pati del claustre de l’Institut. Era l’any 1883 i el motiu eren les festes organitzades per commemorar el segon centenari de la mort de Pedro Calderón de la Barca.

alumnesantiga Estudiants de principis del segle XX

Fotografia d’un grup d’alumnes en una galeria del claustre l’any 1919. Entremig d’ells un professor. S’observa la indumentària de principis de segle i la discreta presència femenina.

stjordi Estudiants de finals dels segle XX

Alumnes de BUP i COU del curs acadèmic 1996-97 al claustre de l’Institut, guardonats amb algun dels premis convocats amb motiu de la diada de Sant Jordi l’any 1997.
parlament6 Estudiants de principis del segle XXI

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO participa durant el curs 2002-03 en una activitat al Parlament de Catalunya. Van elaborar un projecte de llei de defensa i foment de conductes saludables.

2n B Alumnes de 2n de Batxillerat de la promoció 2013-14