Preinscripció telemàtica BATXILLERAT

Qui ha de fer la preinscripció ?

Han de fer la preinscripció els alumnes que s’incorporen a BATXIBAC i els alumnes de nova incorporació a l’Institut Ridaura, tant a 1r com a 2n de BATXILLERAT. Els alumnes de 4t d’ESO que s’incorporen al Batxillerat des del mateix Institut Ridaura NO CAL FER PREINSCRIPCIÓ (Només respondre el formulari que se’ls ha facilitat des de Direcció).

Quin és el calendari de preinscripció ?

La presentació de sol·licituds de preinscripcions de BATXIBAC (Batxillerat + Baccalauréat) mitjançant suport informàtic, és a dir, de forma telemàtica, es durà a terme del 18 al 22 de maig 2020.
La presentació de sol·licituds de preinscripcions d’alumnat nou de BATXILLERAT mitjançant suport informàtic, és a dir, de forma telemàtica, es durà a terme del 27 de maig al 3 de juny 2020.
La matrícula definitiva, tant per al BatxiBac com per al Batxillerat, s’haurà de formalitzar de forma obligatòria del 8 al 14 de juliol 2020 (s’informarà més endavant d’aquest procediment).

Com accedeixo a l’aplicatiu de preinscripció ?

Preinscripció telemàtica BATXIBAC (Batxillerat + Baccalauréat) : clicant al següent ENLLAÇ BATXIBAC (pestanya “per Internet”). Un cop dins l’aplicatiu em demana el codi de centre; el de l’Institut Ridaura és 17006691.

Preinscripció telemàtica BATXILLERAT : clicant al següent ENLLAÇ BATXILLERAT (pestanya “per Internet”). Un cop dins l’aplicatiu em demana el codi de centre; el de l’Institut Ridaura és17006691.

Consulteu la documentació i criteris de prioritat de Batxillerat.

Quina documentació haig de fer arribar a l’Institut ?

Un cop formalitzada la preinscripció telemàtica, he d’enviar un mail a l’Institut Ridaura, a l’adreça b7006691@xtec.cat, adjuntant :
– Resguard de la sol·licitud telemàtica,
– Llibre de família (pàgina progenitors i fill a inscriure a l’Institut), escanejat o fotografiat, i
– Document d’identitat (DNI, NIE o Passaport) de la persona sol·licitant i de l’alumne, escanejat o fotografiat. NO cal aportar el certificat d’empadronament ni de convivència.
– A més, cal que en el correu electrònic hi fagi constar la modalitat de Batxillerat (Social, Humanístic, Científic o Tecnològic) i les matèries de modalitat a les que em voldré inscriure quan s’obri el període de matrícula.

Cal que en el assumpte del correu electrònic indiqueu : COGNOMS, Nom (de l’alumne) i INSTITUT o ESCOLA DE PROCEDÈNCIA.

I si no puc fer la preinscripció telemàticament ?

He de contactar amb el centre per sol·licitar cita prèvia, fins al 22 de maig 2020, de 9:00 del matí a 13:00 del migdia, al telèfon 972.82.60.09.

Hi ha horari d’atenció presencial ?

Sí, exclusivament amb cita prèvia, trucant al 972.82.60.09, del 19 al 22 de maig 2020, de 9:00 del matí a 13:00 del migdia.

Més informació sobre les preinscripcions al correu electrònic de l’Institut Ridaura, b7006691@xtec.cat, o a la web del Departament d’Educació.