Preinscripció presencial ESO

Qui ha de fer la preinscripció ?

Han de fer la preinscripció els alumnes que s’incorporen a 1r d’ESO i els alumnes de nova incorporació a l’Institut Ridaura de qualsevol curs de l’ESO.

Quin és el calendari de preinscripció presencial ?

La presentació de sol·licituds de preinscripcions d’ESO de forma presencial es durà a terme del 19 al 22 de maig 2020, exclusivament amb cita prèvia.

Quins documents haig d’aportar presencialment ?

Si és possible, cal que ompliu i imprimiu prèviament la SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ, així com aportar la següent documentació :

• original i fotocòpia del Llibre de família (pàgina progenitors i fill a inscriure a l’Institut),
  • original i fotocòpia del Document d’identitat (DNI, NIE o Passaport) de la persona sol·licitant i de l’alumne.

Hi ha horari d’atenció presencial ?

Sí, exclusivament amb cita prèvia, trucant al 972.82.60.09, del 19 al 22 de maig 2020, de 9:00 del matí a 13:00 del migdia.

Quines són les mesures de prevenció establertes per a l’atenció presencial ?

– Només podrà accedir al centre una sola persona per inscripció.
– Cal portar la documentació original per a poder-la escanejar o fotocopiar, i la sol·licitud emplenada des de casa.
– Cal portar un bolígraf propi.
– Cal portar mascareta i guants.
– No podran acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Més informació sobre les preinscripcions al correu electrònic de l’Institut Ridaura, b7006691@xtec.cat, o a la web del Departament d’Educació.