Informàtica

Descripció i Objectius

L’eix fonamental d’aquesta matèria és un projecte col·laboratiu que permet que l’alumnat dissenyi i desenvolupi una app per a dispositius mòbils, integrant els continguts propis de la matèria dins d’aquest projecte. Es pretén establir un fil conductor al llarg de tot el curs que té com a objectiu la resolució d’un problema proper a l’alumnat mitjançant la seva anàlisi, el desenvolupament de la idea i la proposta d’aplicació que es basarà en l’ús de la tecnologia mòbil.

· Control per ordinador. Programació per ordinador de mòbils.
· Tecnologia de les comunicacions a distància: transmissió amb cable i sense; xarxes; seguretat en el seu ús; valoració de les propietats; ús responsable de les xarxes.
· Organització, disseny i producció d’informació digital: tractament d’imatge; creació multimèdia; pàgines web, presentacions multimèdia; creació i publicació a internet.

Metodologia

Les activitats es duran a terme de forma individual i grupal. Al llarg del mòdul s’anirà desenvolupant el projecte a partir de la col·laboració de tots els membres del grup, que treballareu simulant una empresa (Start up). D’aquesta forma, es seguirà tot el procés de creació al qual cada membre del grup aportarà les seves habilitats i coneixements.

Orientació

La matèria és adequada per a:
· Batxillerat científic, tecnològic, artístic
· Cicles formatius
· Àmbit professional i/o laboral
· Qualsevol itinerari acadèmic i/o professional.