SETMANA DE LA CIÈNCIA

Amb motiu de la celebració de la setmana de la ciència, el passat 15 de novembre, els alumnes de l’optativa de Física i Química de 4t d’ESO i els alumnes de 1r i 2n de batxillerat cientìfic van gaudir de tallers-espectacle de química a càrrec del professor Josep Coromines. L’experiència va ser molt profitosa, ja que tots els experiments enriquien el currículum de l’optativa de 4t d’ESO i de batxillerat, tot reforçant i ampliant els continguts que es treballen a la matèria.

El mateix 15 de novembre, en el marc del projecte Som-hi, els alumnes de 5è i 6è de primària de l’escola Vall d’Aro van poder realitzar una sèrie d’experiments ideats i elaborats per alumnes de 3r d’ESO del nostre centre. Acompanyats pels seus mestres, els alumnes van poder viure de primera mà experiències de les matèries de química, física i biologia als laboratoris del nostre institut. L’experiència va ser molt enriquidora per part de les dues bandes, de ben segur que ho repetirem!