Oferta places ESO i preinscripció curs 23/24

En el document adjunt us mostrem l’oferta inicial de places a l’ESO per al curs 23/24.
Publicació Oferta Inicial

Aquí teniu una infografia amb la informació imprescindible per a la preinscripció del curs 2023-2024.
PREINSCRIPCIÓ SECUNDÀRIA 23-24.

Calendari Preinscripció ESO (després de la presentació de sol·licituds)

21 d’abril de 2023: llista de sol·licituds amb puntuació provisional.
En aquesta llista hi ha les sol·licituds ordenades alfabèticament amb la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem.

Del 21 al 27 d’abril de 2023: presentació de reclamacions.
Durant aquest període, si es detecta alguna errada o anomalia en la puntuació assignada, es pot presentar una reclamació (utilitzant l’eina electrònica per adjuntar reclamacions).

3 de maig de 2023: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions.
Un cop resoltes totes les reclamacions presentades, el centre publica la llista de sol·licituds amb la puntuació definitiva i el número de desempat corresponent.

12 de juny de 2023: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.
Finalment, es publica la llista d’alumnes admesos al centre i també la llista d’espera.