“POSA’T A LES SEVES SABATES!”

POSA’T A LES SEVES SABATES!”
59 SABATES VERMELLES CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA.
25N MAI MÉS!

El Grup d’Igualtat de l’Institut Ridaura, format per alumnes de 4t d’ESO i en el marc del Projecte de Servei Comunitari, han participat, conjuntament amb el Punt d’Igualtat de Santa Cristina d’Aro, en la realització de l’activitat “Pintem sabates vermelles contra la violència masclista”.

Sota el lema creat pels mateixos alumnes ” Posa’t a les seves sabates!” i 25N Mai més!”, han pintat sabates vermelles per a la instal·lació que han dissenyat a l’entrada de l’Institut i que es podrà veure fins el 21 de novembre.

En paraules dels mateixos alumnes, “el motiu és denunciar la violència i conscienciar a tothom que no volem ni una víctima més. El 2017, 59 persones (51 dones i 8 infants) han mort injustament en mans de les seves parelles o “ex”!”

Les sabates vermelles canviaran d’instal·lació el divendres 23 a les 19h a la Plaça del Mercat de Santa Cristina d’Aro durant la celebració dels actes organitzats pel Dia Internacional Contra la Violència Masclista. https://santacristina.cat/noticies/8481-alumnes-de-secundaria-pinten-les-sabates-vermelles-contra-la-violencia-masclista-de-santa-cristina-d-aro.html

Link vídeo TVCosta Brava: