Picalletres 2016-17

PICALLETRES 2016-2017

Els dies 7, 8 i 9 de març es va celebrar una edició més del concurs lingüístic Picalletres. La seu del Baix Empordà va ser l’Espai Ridaura, de Santa Cristina d’Aro, on es van desplaçar els alumnes de 3r del nostre institut. Enguany hi vam poder participar amb quatre equips, per la renúncia d’un equip d’un altre centre.

El Picalletres és un concurs on participen instituts de tot Catalunya, basat essencialment en proves de lletrejar paraules, però on també cal dir embarbussaments sense equivocar-se i on cal descobrir barbarismes i altres incorreccions lingüístiques. Les televisions locals són les encarregades d’emetre’ls en les seves fases comarcals, i la final nacional és transmesa per TV3.

Els nostres representants van ser Chloe Esquinas, David Rubiano, Stevan López, Adrián Antequera, Víctor Puertas, Pau Comadira, Adrià González, Carla Victorio, Victòria Román, Ariadna Comadira, Clàudia Canela i Núria Rodrigo. Felicitats a tots ells!