Pagaments AFA i Reciclatext: fins el 15 juliol 2022

PAGAMENT QUOTA AFA I RECICLATEXT CURS 2022/2023

  • QUOTA AFA: 35,00 € – només un pagament per família a ESO i/o Batxillerat (si l’alumnat de batxillerat paga quota tindrà un 5% de descompte comprant els llibres a LLIBRESTEXT)
  • QUOTA RECICLATEXT: 50,00 € – un pagament per cada alumne/a de 1r a 3r d’ESO
  • QUOTA RECICLATEXT: 100,00 € – un pagament per cada alumne/a de 4t d’ESO (d’aquest pagament, 50,00 € són la fiança que es retornarà a l’octubre de 2023).

EL PAGAMENT DE LES QUOTES DE L’AFA I RECICLATEXT S’HAN DE REALITZAR DEL 13 DE JUNY AL 15 DE JULIOL DE 2022. NO S’ADMETRÀ CAP INGRÉS FORA D’AQUEST TERMINI.

El pagament de la quota de l’AFA i de la quota del projecte Reciclatext s’han d’efectuar a través de la pàgina web de Llibres Text. Cliqueu l’enllaç www.llibrestext.com i seguiu les instruccions:

● Accedir a l’apartat “alumnes”
● Identificar el vostre centre amb el número 22496
● Registre nou usuari
● Omplir les dades sol·licitades per al registre i acceptar.
● Omplir les dades per a la reserva, nom complet de l’alumne/a, triar el curs que farà el 2022/2023 i acceptar.
● Us sortirà el llistat de Quotes reciclatext / Quotes AFA / llibres / material, cal que seleccioneu allò que necessiteu. Els conceptes que ja estan marcats són els que el centre o l’AFA considera obligats.
● Un cop triat, confirmar compra, us dirigirà a la cistella on podreu comprovar si està tot correcte.
● Un cop revisat, podeu confirmar la compra, o bé, si hi ha més fills al mateix centre, afegir una nova compra clicant “he de fer una altra reserva”.
● Quan ja estiguin totes les reserves, confirmar compra, revisar la cistella i tornar a confirmar compra.
● En el cas d’enviament a domicili, caldrà omplir les dades on heu de rebre la reserva. Assegureu-vos de les dates d’entrega establertes per concretar l’adreça correcta: L’enviament es farà entre l’1 i el 10 d’agost de 2022.

Formes de pagament: Amb targeta de crèdit o dèbit. Us notificarem mitjançant un correu electrònic, que heu efectuat el pagament correctament. Tanmateix rebreu un altre correu el dia que l’enviament de la comanda sigui recollit per l’agència de transport.

Altres informacions
● Els registres del curs anterior no queden guardats, per tant, s’ha de fer un registre nou.
● Un cop registrat, podrà accedir sempre que ho necessiti per consultar o fer noves reserves.
● Les reserves es podran modificar sempre que estiguin a la cistella, un cop confirmada, si no és correcta, caldrà que ens ho notifiquin per E-mail per tal d’anul·lar-la.
● Abans de fer una nova reserva, si ja ha començat una anteriorment, revisi que l’hagi acabat correctament, així evitarà duplicar reserves.
● Recordi fer el pagament amb previsió per poder rebre la seva reserva a temps.
● Dins de la plataforma trobareu la informació necessària per fer-nos consultes, fer una petició de devolució o avisar-nos d’una possible incidència.
● Si en el moment de la recepció, a l’albarà de continguts troba que li notifiquem que hi ha un llibre/material pendent, aquest llibre o material el rebrà directament al centre.
● Les devolucions/incidències cal notificar-les en un termini màxim de 15 dies des de la recepció dels llibres i material.

Tingueu aquesta informació al vostre abast per a qualsevol dubte que us pugui sorgir. Per a qualsevol aclariment o incidència heu de contactar amb:

LLIBRES TEXT S.L.
Telèfon 972 52 74 27
incidencia@llibrestext.com

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut