L’HORT, MÉS PLE QUE MAI!

Un curs més, l’hort ha començat amb molta activitat. Cuidar i fer el manteniment de l’hort forma part del projecte Som-hi! i hi participen els alumnes de l’Aula Oberta, del SIEI i de l’AIS de l’Institut. Cada grup hi va diversos cops a la setmana i els alumnes de l’Aula Oberta també hi organitzen activitats per als nens i nenes de l’Escola Vall d’Aro. Durant el mes de març, per exemple, tots els grups de l’escola hi van anar a plantar amb la seva ajuda.

Ara mateix hi ha una gran varietat de plantes que van creixent i ja collim alguns enciams, alls tendres i bledes boníssimes.

Si encara no l’heu vist, us convidem a venir-hi, és al pati de l’Escola Vall d’Aro. Ara es veu de lluny, els alumnes de l’AIS hi han posat un gran espantaocells!